Fredagsmys ❤️
"Min mamma är hes idag för hon har pratat för mycket med sina människor igår på fest" (Elsa fem år)

(null)

 

Ja, idag har jag ingen röst alls. Lite ont i luftrören och hostig också tyvärr. Men mycket lycklig. Igår hade jag en HÄÄÄRLIG (Måste sägas på lite norrländska) samling tjejer/kvinnor/mammor här hemma! Feel free att placera er i vilken kategori ni vill ❤️🤷‍♀️. 

(null)


Vi var 18 st, tio av oss åt sushi först och den var god och verkligen prisvärd! Beställer en via appen/dator på Wasabi på Saluhallen i Lund får en bra rabatt! De var dessutom noga med skaldjursallergiker som vi är två av oss!
Rekommenderar varmt Wasabi saluhallen om ni är sushi-sugna!! 🦐🦀🐠

 Sedan kom åtta till och festen fortsatte med att vi åt efterrätt (jag är fasen skitbra på kladdkaka!!), ost & kex eller chips, snacks & godis. Det dracks vin, cider, öl eller cola Zero, förutom te & kaffe.

Det var häftigt med samlingen människor som kom, mina människor ❤️. Två fina grannar, tre fd väldigt saknade kollegor, tre fantastiska nuvarande kollegor, älskade vänner sedan olika föräldragrupper eller föräldraledighet från 1999-2014, underbara Actic-kollegor, jättehärliga mammor till Elsas kompisar som nu är mina kompisar.... Det var prat, skratt, delade erfarenheter, gemensamma vänner, shopping och fika. 

En extremt älskad vän från Mollys egen-skapade föräldragrupp saknades pga en eländig sjukdom - men var med väldigt många av oss in spirit, heart och på sociala medier ❤️😜. 

Camilla, mamma, fru, speciallärare, spinninginstruktör, författare, bloggare, inspiratör och numera me&i säljare var hedersgäst och visade kläder till barn & kvinnor. Rekommenderar även henne på ett party hemma hos dig för både hon & kläderna är BRA! 
(null)

Trött och hes idag, Totally worth it! Måste flytta ut ett fem meter (!!) långt utebord i lärkträ som väger på tok för mycket.... ska sedan möblera mitt vardagsrum igen och parkera mig i en soffa med en stor balja te som sällskap. Förutom små håriga hundar som också trivs i soffan ❤️. 

(null)


Världens bästa make (Alla kategorier) och pappa, Mackan, tog småtjejerna på bio och pizza igår. Det blev Grinchen och Molly är såld! Hon älskar böcker & filmer och har återberättat hela filmens historia för mig idag.

Ha en hääääärlig helg ❤️ 

puss & kram och på återseende i höstmörkret