Inte helt hundra đŸ€Ș
(null)

Idag stod vÄgen pÄ 100,8 kg. Det innebÀr exakt 24 kg borta och halvvÀgs mot mÄlet!

Maten gĂ„r bra, jag fokuserar pĂ„ att fĂ„ i mig protein och pĂ„ att inte glömma/hoppa över nĂ„got av mina sex mĂ„l per dag.
Det Àr lite svÄrare att fÄ i mig allt vatten. Jag har alltid trott jag var bra pÄ att dricka - men NOO - det Àr jag inte!

TrĂ€ningen gĂ„r BRA och det Ă€r sĂ„ mycket lĂ€ttare och roligare att röra pĂ„ mig nu. Jag har hĂ„llt tvĂ„ spinningpass under lovet nu vecka 44 och kört ett för en kollega med bra musiksmak â€ïžđŸ˜Š. Jag har dessutom promenerat lĂ„ngt och flitigt och idag Ă€ven kört ett styrkepass med Ă€ldsta dottern Olivia. Jisses vad trĂ€ningsvĂ€rk jag kommer ha imorgon đŸ€·â€â™€ïžđŸ˜‚. Kul var det! Först 10 minuter crosstrainer och sedan styrka med fokus mage, armar, axlar och rumpa - sedan avslut med rejĂ€lt tufft pĂ„ crosstrainer igen!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Under lovet har vi firat vĂ„r lilla minsting Elsa som fyllde fem (!) den 1/11. Kalas pĂ„ Leos lekland med sju kompisar frĂ„n förskolan blev det. 
Vi har ocksÄ hunnit med att vara pÄ dop hos mitt kusinbarn. Vackert, gott och mysigt! Och söt bebis!!
Sedan tog vi kusinerna som Ă€r nĂ€rmst Molly & Elsa i Ă„lder med oss hem pĂ„ övernattning. Det slutade med Ă€nnu ett leklandsbesök, Busfabriken, som Ă€ven det fick godkĂ€nt. Hamsterhjulet var roligast enligt Molly.
Största av kusinerna (Annie) fick Ă€ran att följa med storlusinerna Olivia & Ellan hem till pappa och rida pĂ„ Dihna och hĂ€lsa pĂ„ Sessan och Herman, som Ă€ven han var hemma pĂ„ lov. 

Ellan var sedan hemma och hjÀlpte till att göra pumpor till Halloween, hon Àr konstnÀren i familjen!
Hon var ocksÄ med pÄ Ärets upplaga av familjen Zaars Halloweenfest minsann, med mat, dryck, lekar/tÀvling och umgÀnge. I Är var fler av Mackans kompisar med ocksÄ vilket var superkul. De gick dessutom all in pÄ utklÀdnad vilket Àr extra kul.
Stort tack till alla som kunde vara med pĂ„ fest i Ă„r, ni Ă€r roliga och underbara som bjuder pĂ„ er sjĂ€lva. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I onsdags var det dags för lovets lekland nummer tre (!!) pĂ„ Center syd, Drakens lekland. HĂ€r var mindre folk och högre rutschbanor! Molly och Elsa körde pĂ„ för fullt med Vera och jag & Kompisen Katja fick en chans att prata och komma ikapp lite. Det blir inte sĂ„ ofta vi ses tyvĂ€rr, trots att Helsingborg inte Ă€r SÅ himla lĂ„ngt bort. NĂ€r vi ses Ă€r det lĂ€tt och underbart att prata. KĂ€nns som att vi bara fortsĂ€tter dĂ€r vi var senast. 

En skön grej med att ha fest en fredag Ă€r att helgen blir lĂ„ng. Vi har inte haft vĂ„rt vanliga "stĂ„hej" med barnaktiviteter under helgen, eftersom det Ă€r lov var det ingen gympa eller dans. Skönt faktiskt! TvĂ„ sovmorgnar och mycket tid att "skrota runt" hemma och lĂ„ta barn leka frisör med mig, ansiktsmĂ„la, stĂ€da lite, göra slime, göra egna studsbollar, Ă€ta rester och kolla serier och TV. 

Nu vĂ€ntar sisĂ„dĂ€r sex-sju veckors arbete innan det Ă€r dags att hĂ„lla jullov. Som tiden rusar 😳.

Ha en skön söndagskvÀll i soffan, hÀr Àr det final i kockarnas kamp som gÀller!

Puss & Kram ❀
Och pÄ Äterseende

(null)

(null)

(null)

(null)